Klubbstugan

Klubbstugan ligger på Hällåsen, mellan bandyhallen och badhuset. Motionsspår för löpning och längdskidor finns precis runt knuten. I stugan finns två omklädningsrum med bastu, ett litet kontorsrum, ett större samlingsrum med TV som kan användas för presentationer samt kokvrå.

• Medlemmar får låna stugan till en privat aktivitet per år utan avgift.
  • Uthyrning till medlemmar utöver första tillfället erbjuds för 100 kr / timme alternativt 500 kr / dygn.
  • Föreningar eller andra verksamheter som önskar hyra stugan betalar 200 kr / timme alternativt 1000
    kr / dygn.
  • Hyresgästen är ersättningsskyldig för eventuella skador. Stugan hyrs inte ut till privatpersoner som inte är medlemmar.

För bokning av klubbstugan använd vårt formulär nedan, för andra frågor om lokalen hänvisar vi till vårt kontaktformulär

Bokning av klubbstugan

ÅÅÅÅ streck MM streck DD
Från tid(Obligatoriskt)
:
ÅÅÅÅ streck MM streck DD
Till tid
:
Namn(Obligatoriskt)
Vilken typ av aktivitet ska hålla i klubbstugan och är det något speciellt som önskas?

Dela på Facebook